آخرين مطلبم در « فرصت نوشتن»

۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

اسناد ويكي ليكس: خامنه اي «بچه آدم» نيست!


امروز به طور اتفاقي چندبرگ از «اسناد ويكي ليكس» به دستمان رسيد كه نمي دانيم واقعي هستند يا چركنويس اين بر و بچه هاي ويكي هستند كه از دستشان در رفته و براي ما فرستاده اند! به هرحال ناچاريم بخشي از آن اسناد را به صورت تلگرافي فاش كنيم!
اسناد ويكي ليكس در صفحه 3349909  فاش مي كند بر خلاف شايعات قبلي، «نسبت» آقاي خامنه اي، بلانسبت به امام چهارم يا پنجم و يا ديگر امامان نمي رسد. البته خود خامنه اي معتقد است نسبتش به «شخص خداوند» مي رسد و نزديكانش، خامنه اي را در محافل خودماني «عزيزالله» و «عزي» صدا مي زنند: چون تنها پسر خدا و عزيز كرده اوست! شايعاتي مبني بر اينكه آقاي خامنه اي از نوادگان «عبيدالله ابن زياد و پسر مرجانه» است وجود داشت كه ويكي ليكس آنها را تأييد و يا رد نمي كند. 
در اين  سند تاريخي كه بچه هاي ويكي ليكسي فرستاده اند گفته شده آقاي خامنه اي، احتمالا" از نوادگان حضرت «آدم» است! اما نوه كدام بچه اش معلوم نيست! آيا خامنه اي فرزند هابيل بيچاره است كه با يك جسم سخت در كهريزك كشته شد؟ و يا فرزند سردار قابيل است كه زد و برادرش هابيل را با ماشين نيروي انتظامي له كرد و شهيد كرد؟ اينها را ديگر حتي خداي ويكي ليكس هم نمي داند چه برسد به آن بروبچه هاي ويكي ليكس كه مدير عاملشان هم به خاطر مسائل بي ناموسي و استفاده از يك وسيله معيوب(!) بازداشت شده است! البته چهره خود مقام معظم رهبري خيلي تابلوست! يعني اگر كمي دقت بكنيم مي بينيم كارهاي ايشان هم داد مي زنند آقاي خامنه اي بچه كداميك از آن دو تاست! چون معلوم است حضرت آدم فقط همين دو بچه را داشته و آقاي خامنه اي قاعدتا" نمي تواند «بچّه آدم» باشد! به ما هم ربطي ندارد چه برداشتي بكنيد! ولي اسناد تاريخي مي گويند خامنه اي بچه آدم نيست. ظاهرا" و از هر نظر كه بنگيرم، اين حرف درست است!

۳ نظر:

  1. بابك جان شما طنز نويس خوبي هستي. ولي ميخواهم يك دردو دل واقعي از اين ملت ساده لوحمان كنم .در عجبم
    از مردمی که بجای مبارزه با یزیدیان زمان در این روزها، به شدت! برای امام حسین عزادارای میکنند ولی یاران حسین (و خانواده های آنها) را در زندان اوين و ... تنها گذاشته اند. میترسم از مردم کوفه بدنامتر گردیم! بجز تعداد انگشت شمار مراجع همگی به جیره خواران حکومت تبدیل شده اند.نمي دانم ما ملت كي ميخواهيم بپاخیزیيم و آنطور که مدعی هستیم بساط ظلم و جور را برچینیم. اگر شروع به مبارزه حساب شده کنیم این حکومت خون آشام قادر نيست ما را به بند بکشد. روزهاي آخرشان را مي گذرانند.

    پاسخحذف
  2. بابك عزيز ما شما به قول معروف خوب دسستت به قلم ميره و سري تو سرا در نوشته طنز علاوه بر حرفه اصلي ات داري. من هم يك عقيده كميك در مورد خامنننننه اي ! دارم به نظر من خامنه اي آخرين بازمانده نسل انسان هاي اوليه يا همان نئاندرتال(نسل ميمونها) است. پس مي توان نتيجه گرفت كه داروين بيچاره دو قرن پيش درست گفته كه انسانها از نسل ميمون تكامل پيدا كرده اند.همين خامنه اي نئاندرتال اثبات نظريه تكامل داروينه فقيد است!

    پاسخحذف
  3. پس از مدت ها درپي مراسم محرم قاه ..... قاه.........

    پاسخحذف