آخرين مطلبم در « فرصت نوشتن»

۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

مستخدم ويژه خامنه اي:«آقا عاشق نورانيت و نوربازي است!»

مش قربان از مستخدمين محرم آقاي  خامنه اي در گفتگويي منتشر نشده گفته است:«هر روز بعد از نماز صبح و قبل از آنكه آقاي وحيد بساط كله پاچه را به بيت بياورد و سفره را بچيند، حضرت آقا با چند نورافكن مورد علاقه شان نوربازي مي كنند و يكي دوتا را هم با استدي كم به شانه هاي خودشان مي بندد تا صورتشان نوراني شود.اين استدي كم را از بنياد فارابي به ايشان داده اند كه فيلمبردارها دور كمرشان مي بندند و دوربيمن را رويش نصب مي كنند. آقا به جاي دوربين، نورافكن روي استدي كم مي بندند. نور از اطرافشان مي خورد به ايشان و خيلي نورانيت مي شوند!»
مش قربان، مستخدم آقا ادامه مي دهد: « يك روز يادم هست اين آقاي وحيد مي خواست سفره را پهن كند، پايش گير كرد به سيم برق و نورها قطع شدند و آقا نورشان رفت و شدند شبيه ما سياه سوخته هاي عادي. آقا بلافاصله غضب فرمودند و زير لب فحشهاي خيلي بد بدي به آقاوحيد دادند و زدند زير بساط كله پاچه و رفتند دوباره خوابيدند. مغز و پاچه گوسفند هم با لگد آقا چسبيد به پيشاني آقاي وحيد! قربانشان بروم قهر آقايمان هم زيباست. وقتي قهر مي فرمايند آدم دلش مي خواهد هزارجور منت كشي بلد باشد و برود خدمتشان و نازشان را بكشد يا پايكشان را بمالد تا حال بيايند. ولي آقاي وحيد اينجور مواقع، به هيچكس اجازه شرفيابي نمي دهد. مي رود و آقاي گلپايگاني را صدا مي زند تا ايشان بيايد و ناز آقا را بكشد.
آقا وقتي مي نشيند براي سخنراني اول از همه نورپردازها را توجيه مي فرمايند، خودشان هم سيم نورافكنها را عقب و حلو مي برند. كلاف سيمها را مي بندند به پايه صندلي شان و هركجا صحبتهايشان به دشمن و بصيرت و مسائل حساس مي رسد، خودشان نورافكن ها را به سمت صورت مباركشان نزديك مي كنند تا مردم بصيرت ايشان را بهتر ببينند. گاهي نورافكنها را آنقدر نزديك مي كنند كه نزديك است محاسن مباركشان را بسوزاند. ولي باز هم سيم نورفكنها را به هيچ قيمتي ول نمي كنند. همه مردمي كه آقا را از نزديك مي بينند، شهادت مي دهند كه آقا خيلي نوراني هستند. همين سفري كه اخيرا" رفتند، خودشان خيلي دقت داشتند كه هم سقف ماشين را آينه كاري كنند و هم چند تا نورافكن كنارشان كار بگذارند تا نورانيت ايشان را مردم عادي هم ببينند. ولي احمق عكاس همه چيز را لو داد. البته مهم نيست. محمودآقا به ايشان گفته به زودي نورافكن اتمي مي سازيم كه عمرا" ديده نشود!» 
بر اساس صحبتهاي مش قربان، ظاهرا" علت اصرار خامنه اي بر دستيابي به انرژي هسته اي اين است كه احمدي نژاد به او گفته:« اگر به انرژي اتمي دست پيدا كنيم آن وفت اگر شما فقط يك دانه اتم يا يك حب هسته اتمي را قورت بدهيد، هم صورتتان الي الابد نوراني خواهد شد (با باطري اتمي لايزال و نامحدود اتمي!) و هم اينكه از همان هاله نورهايي كه من در سازمان ملل دور سر خودم ديدم، دور سر خودتان هم درست مي شود. خودبخودي! بعدش آدم اصلا" يك جور ديگه اي ميشه! مثل من!»
پي نوشت: عبيدالله خامنه اي، تلاش دارد دستان خونين خود را 1نهان كند و در عوض چهره خود را با پرژكتور و نورافكن «نوراني» جلوه دهد. حقيقت اين است كه او با همه «نورانيت» مصنوعي اش، منفورترين و روسياه ترين فرد در ايران ماست.
توضيح عكسها: عكس بالايي واقعي و عكس پاييني يك شوخي فتوشاپي با نورانيت آقاست!